Brev:
Vand af kop
12. november 2013
Alder:
4 mdr.
Vand af kop
Hej Helen
Tak for dit svar ang. min søns søvn. Vi har skåret hans grød ned så han nu får 1/2 dl formiddag og aften - så håber jeg han tager lidt mere bryst/flaske om dagen, så han ikke behøver "tanke op" om natten :)
Mit spørgsmål denne gang drejer sig om at få ham til at drikke af kop. Jeg har siden vi startede med grød for ca. 3 uger siden tilbudt ham vand af en lille kop, men han vil IKKE drikke det. Han vil ikke engang smage... Han drejer hovedet væk og bliver sur hvis man forsøger at give ham det. Jeg har i dag prøvet at give ham vand på en ske, det gik fint, men jeg vil jo gerne have han lærer at drikke det "rigtig". Især da han har lidt tendens til hård mave - og det burde vand jo hjælpe på.
Har du er par gode råd til at lære ham det?
Med venlig hilsen
Trine